woensdag 23 april 2008

Ik heb hier zware problemen met internet, nu lukt het even.

Wat de Power Point betreft die ik vorige keer gemaakt heb, die heeft Martijn ook staan.

Zijn er verder nog zaken die moeten geregeld worden? SMS mij liefst, internet is onzeker.

Van Martijn weten we dat hij morgen iets later komt, kunnen alle anderen er zijn? Ik alvast wel.
En heeft iemand nog iets van Sven gehoord? Hij heeft zich nog steeds niet geregistreerd.

Als iedereen nog eens goed zou willen nadenken voor enkele originele vragen, gericht maar toch ruim interpreteerbaar, zonder in algemeenheden te vervallen. Boeiende, eigenzinnige vragen die ruimte laten voor een creatief, en een nog meer eigenzinnig antwoord. Vragen waarop geen juiste of foute antwoorden bestaan, enkel interessante antwoorden. Vragen die iets losmaken bij de ondervraagde.

Wat de aanwezigheid op de opendeurdag betreft, kan ik, zoals ik reeds lang geleden heb gemeld, aanwezig zijn op zaterdag tot ten laatste 12h50, want om 14h moet ik op de voetbal zijn waar ik mijn laatste wedstrijd speel na 9 jaar lidmaatschap, uiteraard gevolgd door een uitbundig afscheidsfeest. Zondag kan ik in principe de hele dag, hoewel dit in de voormiddag waarschijnlijk in een niet al te frisse toestand zal zijn. Misschien een flauw excuus, maar de realiteit.

Dus concreet: Zaterdag tot 12h50 en Zondag liefst vanaf 13h00

Tot morgen iedereen!

Geen opmerkingen: